____________________________________________________________________________________________________________________
............................................................... *ειδήσεις * νέα * ρεπορτάζ *έρευνα σύγχρονων κοινωνικοπολιτικών ζητημάτων *
___________________________________________________________________________________________________________________

Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει.

Bertolt Brecht, 1898-1956, Γερμανός συγγραφέας

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

O KΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΔΟΕ


(νέο επεισόδιο)


Μπάρμπα Γιώργος: Ρε βλογιοκομμένο που είσαι ωρέ; Σε θέλω. Είσαι μέσα; Μην φοβάσαι ορέ θρασίμι, σήμερα δεν βαράω, πες το μου που είσαι χωμένος ορέ, γιατί θα τρελαθώ.
Καραγκ.: Εδώ στη σκεπή είμαι μπαρμπούλη μου.
Μπ. Γιώργος: Τι διάολο κάνεις εκεί μωρέ, κεραμιδόγατος είσαι;
Καραγκ.: Όχι, κάνω πεντικιούρ, αλλά τάξε μου κάτι να πάρω το ασανσέρ και να κατέβω.
Μπ. Γιώργος: Κατέβα και θα δεις.
Καραγκ.: Ωχ, τι ήθελα και κατέβηκα, βάρα, βάρα ρε μπάρμπα, θα με κοντύνεις μπιτ για μπιτ.
Μπ. Γιώργος: Καλά, δεν σε ματαβαράω αλλά θέλω να μ’ ακούσεις λίγο, έχω μεγάλο πρόβλημα.
Καραγκ.: Θα στο λύσω εγώ, μην ανησυχείς.
Μπ. Γιώργος: Άκου να δεις, εκεί στη στάνη που ήμουνα ήλθε ένας με καπέλο, βιβλίο και μουστάκι και μου λέει: «Είμαι η Εφορία» και του λέω και γώ «γιατί τσούπρα μου έβαλες μουστάκι, απόκριες είναι;», μου λέει «είμαι του ΘΔΟΕ και ήλθα για έλεγχο στα πρόβατα και είμαι άνδρας» και του λέω «άνδρας ή ότι είσαι, δεν με νοιάζει, πες μου τι θέλεις», αλλά το ΣΔΟΕ τι θα πει μωρέ ανηψούδι;
Καραγκ.: Ασ’ το καλύτερα μπάρμπα αλλά αν επιμένεις θα πει ΣΚΑΜΠΙΔΙΑ ΔΙΝΕΙ ΟΛΟ ΕΝΑ.
Μπ. Γιώργος: Και μένα τι με νοιάζει, αυτό που με νοιάζει είναι ότι ήθελε να δει το μαλλί που κούρεψα και να βάλει αριθμούς στα πρόβατα. Κι αν δεν δεχθώ, θα μου πάρει το μαντρί και τη πραμάτεια. Τι να κάνω ωρέ;
Καραγκ.: Καλά, τότε θα ’ρθώ εγώ με τα κολλητήρια να τους βάλουμε αριθμό στο λαιμό τους και το μαλλί θα του πούμε ότι το δώσαμε δώρο στο Βεζύρη για πουλόβερ και κάλτσες, πώς το βλέπεις το σχέδιό μου;
Μπ. Γιώργος: Καλό είναι, μα θα το χάψει, ή θα με βάλει στη χάψη, δηλαδή στη φυλακή; Εγώ λέω να του πω ότι τα πρόβατα λακίσανε απ’ το φόβο τους γιατί ήταν ντυμένος περίεργα.  
Καραγκ.: Αυτό θα πεις και τα κολλητήρια θα τα πάνε στο άλλο βουνό.
Μπ. Γιώργος: Όχι, ανηψούδι, γιατί μου είπε αν τα κρύψω θα ’χω διπλό πρόστιμο.
Καραγκ.: Τότε, πούλα τα σε μένα και πες του ότι τα κλέψανε, έλα τώρα να σε ντύσω και σένα Καραγκιόζη να μην σε γνωρίζουν με τίποτα. Πάμε γρήγορα αμέσως στο βουνό να φάμε τη συκωταριά και στο δρόμο το ξανακουβεντιάζουμε. Προχώρα εσύ και έρχομαι εγώ με το πατίνι από πίσω, το ’χω πάρει με δάνειο από τη ΒΕΖΥΡ ΜΠΑΝΚ ΤΟΥΡΛΟΥ. Άντε έβγαλα και σήμερα το μεροκάματο. Να ’ναι καλά η ΣΚΑΜΠΙΛΟ ΕΤΑΙΡΙΑ, να πάει και σε άλλους να τους σώσω και να πέσουνε τα γρόσια και έτσι θα πάρω αστεία αστεία και ΛΑΠΙ-ΤΟΠΙ να βλέπουμε φαί στο τζάμι και φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο. Όσο για απόψε τελείωσε η παράσταση, τι άλλο να πούμε τώρα. Καληνύχτα,  όνειρα γλυκά και αύριο εδώ ξανά.  


Γράφει ο μπάρμπα-Νίκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου