____________________________________________________________________________________________________________________
............................................................... *ειδήσεις * νέα * ρεπορτάζ *έρευνα σύγχρονων κοινωνικοπολιτικών ζητημάτων *
___________________________________________________________________________________________________________________

Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει.

Bertolt Brecht, 1898-1956, Γερμανός συγγραφέας

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

του ΠΟΛΥΒΙΟΥ Π. ΜΑΡΓΙΑ ΟΜΗΡΟΣ (Ιλιάς)

Β Ι Β Λ Ι Ο Κ Ρ Ι Σ Ι Α
Από τον ΛΕΥΤΕΡΗ ΤΖΟΚΑ*



ΟΜΗΡΟΣ (Ιλιάς)
του ΠΟΛΥΒΙΟΥ Π. ΜΑΡΓΙΑ
"Ο Διαχρονικός Δάσκαλος"




ΈΣΚΥΨΕ με πολλή αγάπη, σεβασμό και μεράκι στην «Ιλιάδα» του Ομήρου, ο κ. Πολύβιος Π. Μαργιάς, ανώτατος στρατιωτικός της Πολεμικής Αεροπορίας και μέλος της Ένωσης Ελλήνων Λογοτεχνών, αλλά και σε άλλα αρχαία κείμενα που αναφέρει στη Βιβλιογραφία του, για να μας φέρει στο φως το ξεχωριστό έργο του με τίτλο «ΟΜΗΡΟΣ (Ιλιάς) – Ο Διαχρονικός Δάσκαλος». Είναι σε πολύχρωμο εξώφυλλο, μεγάλο σχήμα 8ον κι έχει 528 σελίδες. Το βιβλίο του ο συγγραφέας κ. Πολύβιος Π. Μαργιάς αφιερώνει στον πατέρα του Παναγιώτη, «τον πρώτο διδάξαντα, τα ορθά και χρήσιμα, για μένα και την Ελλάδα∙ αλλά και στης γνώσεως τα μονοπάτια με οδήγησε. Και στη Μάνα μου Αντιόπη, η οποία με δίδαξε αντρίκια να σκέπτομαι και να φέρομαι», θα μας πει στην πρώτη σελίδα και θα συμπληρώσει: «Ευχαριστώ από καρδιάς, τον γιο μου Παναγιώτη – Εύανδρον για την πολύτιμη βοήθειά του, τη γυναίκα μου Χάρη και τον έτερον γιο μου Φιλοποίμενα για την συμπαράστασή τους! Τις γας Ομηρείοις αντιφέροιτο λόγοις». Διαπίστωση: Στην Οικογένεια Μαργιά περισσεύουν τα αρχαιοελληνικά ονόματα. Νάναι όλοι τους καλά!...
ΕΣΚΥΨΑ κι εγώ στο πολυσέλιδο έργο του κ. Πολύβιου Μαργιά καθώς ανακαλύπτω στα περιεχόμενα ότι θα μελετήσουμε 118 θέματα. Όλα μέσα απ’ την «Ιλιάδα» του Ομήρου, που με περισσή χάρη και εδραιωμένη θέση τεκμηριώνει τα γραφόμενά του. Τα «Λόγια του Συγγραφέως» εστιάζουν την προσοχή μας: «Όταν έγινα 13 ετών και παρακολουθούσα την Β΄ τάξη του Γυμνασίου Τριπόλεως, ευρήκα, κάποια ημέρα, ένα ωραίο βιβλίο επάνω στο τραπέζι του σαλονιού του πατρικού σπιτιού μας. Το άνοιξα με λαχτάρα να ιδώ τι ήταν και είδα στο πρώτο εσωτερικό φύλλο (το εξωτερικό δεν είχε τίτλο) «ΟΜΗΡΟΥ ΙΛΙΑΣ», τα έχασα! Ποιός άραγε είχε βάλει εκεί το βιβλίο; Ποιός το διάβαζε; Από το Δημοτικό είχα μάθει αρκετά πράγματα από τον δάσκαλο, για εκείνο τον πόλεμο και από ιστορίες, που έλεγε ο πατέρας μας τις χειμωνιάτικες νύχτες. Αχιλλεύς, Αγαμέμνων, Αίας, Νέστωρ, Οδυσσεύς, Πρίαμος, Έκτωρ, Πάρις, Αινείας, κυκλοφορούσαν με θαυμασμό μέσα στα μονοπάτια της ΜΝΗΜΗΣ!».
ΑΝΑΔΡΟΜΗ στα χρόνια εκείνα κάνουμε κι εμείς σήμερα, μεσ’ απ’ το καλό βιβλίο του κ. Πολύβιου Π. Μαργιά που λέει: «Θέλω να πιστεύω, πως ο Όμηρος στα έπη του, απεικόνισε, συμπυκνωμένη, όλη την παράδοση και ΓΝΩΣΗ, της ανθρώπινης ζωής και σκέψης, αφήνοντας ένα ολοκληρωμένο Αρχείο – Βιβλίο Ευαγγέλιο, για τους ερχόμενους…».
ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ της Ιλιάδας, οι συνήθειες, οι κακοδαιμονίες, οι Θεοί, οι Ημίθεοι, οι Ομηρικές προτάσεις και λέξεις, το αρχαίο κείμενο με την εξήγησή του, περνούν μέσα από το έργο του κ. Πολύβιου Μαργιά. Είναι χρήσιμο ανάγνωσμα και πιστεύω να χρησιμεύσει στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για τα Σχολικά Αναγνώσματα, απ’ την περιεκτικότητά του. Συμπληρώνει ακόμη με φωτογραφίες. Τον Θείο Όμηρο, τη Μούσα και τις πόλεις με τους αρχηγούς που πήραν μέρος στον Τρωικό Πόλεμο καταγράφει. Αλλά και τα καράβια τους στην πολιορκία. Είναι χρήσιμο το βιβλίο του κ. Πολύβιου Π. Μαργιά, απ’ την πρωτοτυπία του. Θα μάθει πολλά ο αναγνώστης που θα σκύψει, στη μελέτη, θα έχει μεγάλο το όφελος!...
Τα Ομηρικά Έπη πάντα ελκύουν….
ΛΕΥΤΕΡΗΣ Β. ΤΖΟΚΑΣ
Πρόεδρος Ε. ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Eκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οδυσσέας», «Εκπαίδευση των μεταναστών στην ελληνική γλώσσα, την ελληνική ιστορία και τον ελληνικό πολιτισμό»(2010- 2011)



Σας ενημερώνουμε ότι ξεκινούν και στο Νομό μας τα μαθήματα στο πλαίσιο του προγράμματος «Οδυσσέας» για την εκπαίδευση των μεταναστών στην ελληνική γλώσσα, την ελληνική ιστορία και τον ελληνικό πολιτισμό. Τα μαθήματα απευθύνονται σε μετανάστες από την Ευρωπαϊκή Ένωση και Τρίτες Χώρες, νόμιμα διαμένοντες στη χώρα μας. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ενηλίκων του Νομού ή στον Δήμο μας.

Το πρόγραμμα σπουδών διαμορφώνεται σε δυο επίπεδα:

Το επίπεδο Α1, διάρκειας 125 ωρών
Το επίπεδο Α2, διάρκειας 175 ωρών

Η ολοκλήρωση του προβλεπόμενου κύκλου σπουδών δίνει στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να συμμετέχουν στις Εξετάσεις Πιστοποίησης Ελληνομάθειας της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης, το οποίο θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση για την απόκτηση από τους Υπηκόους τρίτων χωρών του καθεστώτος του επί μακρόν διαμένοντος, σύμφωνα με την ελληνική Νομοθεσία για το Σύστημα Πιστοποίησης.

Oι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή:
Α. στα Κ.Ε.Ε. Αρκαδίας: Πν. Κέντρο Ι.Ν. Μεταμορφώσεως , οδός Μεταμορφώσεως & Αλεού , Τρίπολη,  Τηλ. 2710 – 232524 , Ώρες Λειτουργίας : 9.00-20.00
Β. στο Δήμο Βόρειας Κυνουρίας: Άστρος Κυνουρίας, 22001 Αρκαδία - τηλ. για πληροφορίες: 2755360102 Ώρες Λειτουργίας 8:00π.μ – 15:00μ.μ.

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Τα παιδιά της μοναξιάς και της απελπισίας

Σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα

του ΑΙΜ. ΜΠΑΡΜΠΑΤΟΥ
Τα παιδιά της μοναξιάς και της απελπισίας
(α’ μέρος)
Σύμφωνα με τα λόγια ειδικών: ‘Έχει αποδειχτεί ιστορικά ότι σε καιρούς κρίσης, οικονομικής και κοινωνικής ή κρίσης αξιών, εμφανίζεται κύμα τοξικομανίας και αυτό γιατί ανατρέπονται οι σταθερές της ζωής… και τότε οι άνθρωποι προσπαθούν να μη σκέφτονται…”.
Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει ότι σήμερα ζούμε σε εποχή κρίσης και μάλιστα σε πολλά επίπεδα;
Τα ναρκωτικά δεν είναι μόνο ένα πρόβλημα νόμου και τάξης ή ένα πρόβλημα δημόσιας υγείας, που ως τέτοιο θα έπρεπε να το αντιμετωπίζει η πολιτεία, αλλά κυρίως ένα κοινωνικό πρόβλημα που δυστυχώς αφορά περισσότερο τους νέους, αλλά και κατ’ επέκταση όλους μας.
Τι ωθεί όμως τους νέους στα ναρκωτικά;
Ο Λόγος του Θεού μας φανερώνει τον εσωτερικό - πνευματικό άνθρωπο, που στο αφιλόξενο περιβάλλον «του κόσμου τούτου» του οποίου (παρά την άγνοια των ανθρώπων, κατά τα λόγια του Κυρίου) «άρχων είναι ο διάβολος», αντιμετωπίζει πέρα των άλλων προβλημάτων και πνευματικά προβλήματα. Και η εκκλησία, το σώμα του Χριστού, πρέπει να αντιμετωπίσει τα ναρκωτικά και τους χρήστες τους ως ένα τέτοιο πνευματικό πρόβλημα. Όχι σαν μία “αλήτικη” συμπεριφορά κάποιων ατίθασων και παράνομων νεαρών, αλλά σαν ένα πνευματικό πρόβλημα που έχει να κάνει με τα αδιέξοδα, τα αναπάντητα ερωτηματικά, τις διαλυμένες οικογένειες, την εσωτερική μοναξιά, το ανικανοποίητο των νέων σήμερα, παρόλο το βομβαρδισμό τους με κάθε είδους απολαύσεις, την “εγκατάλειψη” τους -εντός και εκτός εισαγωγικών- από την πολιτεία, τις οικογένειες τους, τις πολιτικές και “πνευματικές” εξουσίες, αλλά και τους συνανθρώπους τους, στους οποίους συγκαταλεγόμαστε -κάποιες φορές- και όλοι εμείς. Ένα πνευματικό πρόβλημα που έχει όμως τη λύση του στο πρόσωπο και στα λόγια του Κυρίου μας, του Ιησού Χριστού, «εάν ο Υιός σας ελευθερώση, όντως ελεύθεροι θέλετε είσθαι» (Ιωάννης η΄ 36). Γιατί τα ναρκωτικά είναι δεσμά. Δεσμά ψυχής και σώματος. Και χρειάζεται κάποιος δυνατότερος «εισελθών εις την οικίαν, πρώτον να δέση τον δυνατόν, και τότε θέλει διαρπάσει τα σκεύη αυτού» (Μάρκος γ΄ 27). Όταν αφήσουμε τον Χριστό να μπει στη καρδιά μας, μας ελευθερώνει, μας αναγεννά, μας σώζει. Και αυτό το άνοιγμα της καρδιάς γίνεται με την ΠΙΣΤΗ στο έργο Του. Το έργο της θυσίας Του στο σταυρό του Γολγοθά.
Μερικά στατιστικά στοιχεία θα μας δείξουν το μέγεθος του προβλήματος παγκοσμίως, αλλά και στην πατρίδα μας:
  • Υπολογίζεται ότι 208 εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως είναι περιστασιακοί χρήστες, 112 εκατ. χρήστες μίας φοράς το μήνα και 26 εκατ. προβληματικοί χρήστες.
  • 7.000 Ευρωπαίοι πεθαίνουν κάθε χρόνο από υπερβολική δόση ναρκωτικών ουσιών. Δηλαδή περίπου 20 άτομα την ημέρα, μόνο στην Ευρώπη.
  • Σύμφωνα με έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: “Ουδεμία ουσιαστική πρόοδος σημειώθηκε τα τελευταία 10 χρόνια στον τομέα της καταπολέμησης των ναρκωτικών”. Αντίθετα…
  • …επειδή η παραγωγή οπίου από το 2006 και μετά αυξήθηκε σημαντικά στο Αφγανιστάν, (κύρια χώρα παραγωγής οπίου) οι τιμές μειώθηκαν από 10% - 30% στις περισσότερες δυτικές χώρες και οι χρήστες αυξήθηκαν. (Άραγε γιατί τις τελευταίες δεκαετίες Ρώσοι και Αμερικάνοι πολεμάνε στα έρημα βουνά του Αφγανιστάν για την κατάκτησή του;)
  • 320 δισ. δολάρια είναι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΟΗΕ ο ετήσιος παγκόσμιος τζίρος του ναρκεμπορίου.
  • Στην Ελλάδα η προβληματική χρήση ξεκίνησε περίπου στα μέσα της δεκαετίας του ΄80 και σήμερα η πατρίδα μας βρίσκεται στις πρώτες πέντε θέσεις στην Ε.Ε. στους αιφνίδιους θανάτους από ναρκωτικά, στις ηλικίες 15-39 ετών.
Τα στατιστικά στοιχεία είναι πολλά και πολύ θλιβερά.
Με περιθώρια κέρδους που υπερβαίνουν το 5.000% οι χοντρέμποροι γίνονται πάμπλουτοι πολύ γρήγορα και ξοδεύουν μεγάλα ποσά για προστασία, με αποτέλεσμα να συλλαμβάνονται πάρα πολύ δύσκολα. Παράλληλα, χρησιμοποιώντας τους ίδιους τους χρήστες, τα γνωστά “βαποράκια”, για τη διακίνηση του εμπορεύματός τους και τη στρατολόγηση νέων πελατών, οι ίδιοι μένουν για τους πολλούς “αόρατοι”. Συχνά ακούμε για τις σχέσεις των χοντρεμπόρων ναρκωτικών με το διεθνές εμπόριο όπλων, την πορνεία, την τρομοκρατία, με παραστρατιωτικές οργανώσεις και πραξικοπήματα σε χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου, αλλά και για διασυνδέσεις με κυβερνήσεις ακόμα και του δυτικού, “πολιτισμένου” λεγόμενου κόσμου. Τα συμφέροντα είναι τεράστια και οι εμπλεκόμενοι πολλοί και κάποιες φορές υπεράνω πάσης υποψίας.
Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι, όταν μιλάμε για ναρκωτικά, δεν πρόκειται απλώς για την παραβατική συμπεριφορά κάποιων προβληματικών νέων, που ίσως μας ενοχλεί και να τους βλέπουμε, αλλά πρόκειται για έναν πραγματικό πόλεμο με τεράστια συμφέροντα που αποδεκατίζει χιλιάδες παιδιά και βυθίζει στην απελπισία, αλλά και στο πένθος αντίστοιχες οικογένειες. Πόλεμο αδίστακτων -από το εύκολο κέρδος- ανθρώπων με ανυπεράσπιστα και συνήθως, ανήλικα παιδιά. Και θα ήταν σωστότερο να πούμε για έναν πόλεμο του διαβόλου που «ως λέων ωρυόμενος περιέρχεται ζητών τίνα να καταπίη·» (Πέτρου Α΄ε΄8) και των οργάνων του, με απολωλότα πρόβατα. Αλλά ο Ιησούς φωνάζει: «Εγώ είμαι ο ποιμήν ο καλός. Ο ποιμήν ο καλός την ψυχήν αυτού βάλλει υπέρ των προβάτων·» (Ιωάννης ι΄11). Και αυτά είναι τα καλά νέα. Πάρα πολλά παιδιά στην πατρίδα μας, αλλά και σε όλο τον κόσμο έχουν ελευθερωθεί από τη μάστιγα των ναρκωτικών με τη δύναμη του Θεού. Τα καλά νέα είναι ότι η αγάπη του Θεού φανερώθηκε στον κόσμο διά του Ιησού Χριστού που έδωσε τη ζωή Του και έχυσε το πολύτιμό αίμα Του «διά να μη απολεσθή πας ο πιστεύων εις Αυτόν, αλλά να έχη ζωήν αιώνιον». (Ιωάννης γ΄16). Δηλαδή η ΠΙΣΤΗ στην αγάπη Του και το έργο Του είναι το φάρμακο που ελευθερώνει. Να τι αναφέρει η Αγία Γραφή για τον Ιησού Χριστό, «Αυτός ετραυματίσθη διά τας παραβάσεις ημών, εταλαιπωρήθη διά τας ανομίας ημών· η τιμωρία, ήτις έφερε την ειρήνην ημών, ήτο επ' Αυτόν· και διά των πληγών Αυτού ημείς ιάθημεν»(Ησαΐας νγ΄5). Η συγχώρεση, η ειρήνη, η θεραπεία, είναι στα χέρια Του.
Φυσικά στο πόλεμο κατά των ναρκωτικών είναι στρατευμένες και άλλες δυνάμεις. Γι’ αυτό θα πρέπει να αναφερθούμε στις καλοπροαίρετες προσπάθειες που γίνονται από την πολιτεία ή από άλλες εθελοντικές ομάδες για τη λύση του προβλήματος με -κάποιες φορές- αρκετά καλά αποτελέσματα. Καθώς και στα Χριστιανικά προγράμματα απεξάρτησης τα οποία γίνονται αιτία όχι μόνο θεραπείας αλλά και σωτηρίας των πρώην χρηστών. Εμείς επικροτούμε κάθε προσπάθεια που γίνεται για την απεξάρτηση αυτών των παιδιών αλλά ιδιαίτερα για κάθε προσπάθεια που γίνεται αιτία για προσωπική σχέση του χρήστη με τον Ιησού Χριστό. Γιατί σε αυτή τη σχέση θα βρει αγάπη, αλήθεια και μέσα από την πίστη του απεξάρτηση και τέλεια ελευθερία. Αλλά και πάνω από όλα τη σωτηρία και την αιώνια ζωή.


Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Γιάννης Γιαννόπουλος- Υποψήφιος Δήμαρχος Γορτύνιας




Oι Γορτύνιοι στηρίζουν και ψηφίζουν για Δήμαρχο Γορτυνίας τον Γιάννη Γιαννόπουλο γιό του αείμνηστου Αγωνιστή και γιατρού Σπύρου Γιαννόπουλου.

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΠΕΤΡΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 7ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ


"Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου, όλους και όλες τους πολίτες της Πελοποννήσου, που μας έδωσαν τη σημερινή μεγάλη νίκη.

Η συνειδητή τους επιλογή να στηρίξουν με την ψήφο τους τον ανεξάρτητο συνδυασμό της «Νέας Πελοποννήσου» στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα ότι εμείς έχουμε αποφασίσει να αλλάξουμε σελίδα στον τόπο μας και να τον οδηγήσουμε σε ένα πιο ασφαλές ευρωπαικό μέλλον.

Έχουμε διανύσει τη δύσκολη περίοδο της διαδρομής και είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των καιρών και τις δύσκολες συγκυρίες, προκειμένου να βγάλουμε την Πελοπόννησο από την κρίση.

Εμείς μπορούμε. Η σημερινή μεγάλη μας νίκη θα αναδείξει νικητές την επόμενη Κυριακή όλους τους συμπολίτες μας. Η δική τους υπέρβαση θα αποτελέσει το στιβαρό θεμέλιο για ένα καλύτερο αύριο, σε πείσμα όλων εκείνων που συνεχίζουν να μιλούν με διλήμματα και αναχρονιστικές περιχαρακώσεις. Η σημερινή μεγάλη νίκη είναι νίκη των πολιτών και της Νέας Περιφέρειας Πελοποννήσου. Και αυτή θα εκφρασθεί με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την επόμενη Κυριακή."

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Γιάννης Γιαννόπουλος - Υποψήφιος Δήμαρχος Γορτυνίας




Ένας …πρέσβης υποψήφιος στην Αρκαδία!

ΝΟΕΜΒΡΊΟΣ
από gpapoul
Παραθέτουμε από το astrosnews:


Πρόκειται για τον Antonio Anchora, πρέσβη των ελληνόφωνων πολιτών της νοτίου Ιταλίας, ο οποίος είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο νέο Δήμο Γορτυνίας, με τον ανεξάρτητο συνδυασμό “Παγγορτυνιακή Συμμαχία Πολιτών” του υποψηφίου δημάρχου Γιάννη Σπ. Γιαννόπουλου.
Ο κ. Άνκορα, είναι ο αναγνωρισμένος από το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών, πρέσβης των ελληνόφωνων Ιταλών πολιτών της Νοτίου Ιταλίας, οι οποίοι μετρούν κάποιες…χιλιάδες χρόνια, διατήρησης και ομιλίας της “ντοπιολαλιάς” τους, τηςελληνικής γλώσσας δηλαδή, ελαφρώς παραλλαγμένης και επηρεασμένης από την επίσημη γλώσσα του κράτους τους. Η ελληνική γλώσσα ομιλείται στις περιοχές της Κάτω Ιταλίας και την Σικελίας, από την εποχή των πρώτων ελληνικών αποικιών, τον 8ο αιώνα π.Χ. (!) μέχρι και σήμερα, με τους κατοίκους των συγκεκριμένων χωριών και ιδιαίτερα της περιοχής τηςΑπουλίας, να οργανώνονται σε συλλογικές δράσεις, πολιτιστικού και εκπαιδευτικού κυρίως χαρακτήρα, προκειμένου να διατηρήσουν την “Greca Omilia”, έτσι όπως την έλαβαν από τους προγόνους τους και να την παραδώσουν στις επόμενες γενιές. Ένας εκ των πρωταγωνιστών αυτών των δράσεων είναι και ο Antonio Anchora, ο οποίος μαζί με την πλούσια τοπική δράση του ως εκπρόσωπος των δεκάδων χιλιάδων ελληνόφωνων της περιοχής, έχει αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς και συνεργασίες με πολιτιστικούς φορείς από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, πραγματοποιώντας αμοιβαίες εκδηλώσεις τόσο σε περιοχές της Ελλάδας όσο και την Νότιας Ιταλίας, προωθώντας παράλληλα τις διεθνείς πολιτιστικές επαφές αλλά την αμφότερη τουριστική ανάπτυξη.
Ο κ. Άνκορα, είχε γνωριστεί με τον κ. Γιαννόπουλο το καλοκαίρι του 2009, όταν ο νυν υποψήφιος δήμαρχος Γορτυνίας  είχε συναντήσει ως Νομαρχιακός Σύμβουλος Αρκαδίας, τον πρέσβη των ελληνόφωνων κατά την επίσκεψη του σε χωριά της Κάτω Ιταλίας.
Η αγάπη και το ενδιαφέρον του Αντόνιο Άνκορα για την Αρκαδία -από την οποία προέρχεται μεγάλο μέρος του αρχαίου ελληνικού πληθυσμού των αποίκων της Κάτω Ιταλίας- ήταν τόσο μεγάλη ώστε να δεχθεί την πρόταση που του έγινε, να είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του κ. Γιαννόπουλου, συμβολίζοντας τον σεβασμό προς την αρχαία πατρίδα αλλά  και την αδελφοσύνη των ελληνόφωνων της Κάτω Ιταλίας με τους “Ελλαδίτες” σύγχρονους Έλληνες και ιδιαίτερα τους αιώνια “δαιμόνιους” ταξιδιώτες Γορτύνιους και Αρκάδες
Ο Γιάννης Σπ. Γιαννόπουλος με τον Antonio Anchora
 στο χωριό “Kalimera” της Κάτω Ιταλίας, καλοκαίρι 2009

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΤΟ «ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ» της ιστορικής Τριπολιτσάς...

Τρίπολη  01/11/2011

ΤΟ «ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ»

Όλοι εμείς που ζούμε στη Τρίπολη προσδοκούμε ένα καλύτερο μέλλον για τη πόλη μας και αγωνιζόμαστε ειλικρινά με όλες μας τις δυνάμεις μας να το επιτύχουμε.
Το πρόβλημα είναι πως ορίζεται το «καλύτερο». Πολλές φόρες φαίνεται ότι το «καλύτερο μέλλον της πόλης» σχετίζεται με προσωπικές φιλοδοξίες και συντεχνιακές επιδιώξεις, το γενικό συμφέρον, ίσως, υποτάσσεται σε ιδιοτελείς σκοπούς .
Στον εμπορικό σύλλογο προσπαθούμε να ξεπεράσουμε ένα στενό συντεχνιακό ορίζοντα. Επιδιώκουμε να καταθέσουμε προτάσεις που προάγουν τη ποιότητα ζωής στη πόλη και βάζουν θεμέλια για μια προοπτική με αντικειμενικά και ορθολογικά κριτήρια. Με αφορμή τις αυτοδιοικητικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 δεχόμαστε, ως είθισται, επισκέψεις υποψηφίων και διατηρούμε ένα ζωντανό διάλογο μαζί τους και εκθέτουμε τα αιτήματά μας  .
Ζητάμε ένα γενικό πολεοδομικό σχέδιο που θα αποτελέσει καταστατικό χάρτη της προόδου και θα στηρίξει την ανάπτυξη .
Ζητάμε την αναβάθμιση του ιστορικού κέντρου της πόλης .
Ζητάμε τη προβολή της Τρίπολης με σύγχρονα επικοινωνιακά μέσα.
Ζητάμε τη καλοσχεδιασμένη οργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων σαν δείκτη υψηλής αισθητικής και προόδου
Δεν συμφωνούμε με τη τακτική «μπαζώνουμε τρύπες» δηλ. αντιμετωπίζουμε
αποσπασματικά τα θέματα που εγείρονται στο δρόμο μας
Κατανοούμε ότι ο ρόλος μας στα κοινά είναι σημαντικός.
Ξέρουμε πως πρέπει να υποτάξουμε το κοντόφθαλμο συμφέρον μας στη κοινή πορεία της πόλης  γιατί έτσι τελικά εξυπηρετούμε μακροπρόθεσμα και τις δίκες μας επιδιώξεις .
Με αυτό το σκεπτικό είμαστε έτοιμοι να συμμετέχουμε σε διάλογο, να παρεμβαίνουμε με προτάσεις, να δεχόμαστε κριτική.
Ο διάλογος που επιδιώκουμε δεν περιορίζεται στην προεκλογική περίοδο. Θα επιδιώξουμε τη συνεργασία με τις εκλεγμένες αρχές του τόπου μας, για να υπηρετήσουμε τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα του κλάδου μας και όλων των συμπολιτών μας, στο μέτρο των δυνατοτήτων μας. Γενικά για  να συνεισφέρουμε με κάθε τρόπο στη πρόοδο της τοπικής μας κοινωνίας.


                                                           Ο Πρόεδρος

                                                    Αθανάσιος Αρβανίτης